Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кобиляцький, О.П.
dc.date.accessioned 2014-02-09T15:08:57Z
dc.date.available 2014-02-09T15:08:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська / О.П. Кобиляцький // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 58-60. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55793
dc.description.abstract Метою дослідження є проведення SWOT-аналізу міста Луганська у контексті розробки бренду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська uk_UA
dc.title.alternative Swot-анализ в контексте разработки бренда города Луганска uk_UA
dc.title.alternative Swot-analysis in the context of the development of the brand of the city of Lugansk uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:911.375


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис