Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Горбань, Г.П.
dc.date.accessioned 2014-02-08T22:34:19Z
dc.date.available 2014-02-08T22:34:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582
dc.description.abstract Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону uk_UA
dc.title.alternative Особенности формирования и реализации маркетинговой стратегии региона uk_UA
dc.title.alternative Features of the formation and implementation of marketing strategy in the region uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.1(005)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис