Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Наливайченко, С.П.
dc.contributor.author Конончук, А.В.
dc.date.accessioned 2014-02-07T20:47:23Z
dc.date.available 2014-02-07T20:47:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства / С.П. Наливайченко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 68-70. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55303
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в узагальненні існуючих підходів до визначення конкурентоспроможності продукції підприємства та проведеннi її аналізу на конкретному підприємстві з метою обґрунтування вибору ринкової стратегії цього підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства uk_UA
dc.title.alternative Определение конкурентоспособности продукции предприятия для обоснования выбора рыночной стратегии предприятия uk_UA
dc.title.alternative Identification of enterprise’s product’s competitiveness for reasoning a choice of market strategy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 005.936.3–027.3:005.332.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис