Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Наливайченко, С.П. |
|
dc.contributor.author |
Конончук, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-07T20:47:23Z |
|
dc.date.available |
2014-02-07T20:47:23Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства / С.П. Наливайченко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 68-70. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55303 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в узагальненні існуючих підходів до визначення конкурентоспроможності продукції підприємства та проведеннi її аналізу на конкретному підприємстві з метою обґрунтування вибору ринкової стратегії цього підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Определение конкурентоспособности продукции предприятия для обоснования выбора рыночной стратегии предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Identification of enterprise’s product’s competitiveness for reasoning a choice of market strategy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
005.936.3–027.3:005.332.4 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті