Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Черкасова, С.В.
dc.date.accessioned 2014-02-05T13:23:37Z
dc.date.available 2014-02-05T13:23:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої за- гальноосвітньої школи / С.В. Черкасова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 278-280. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55025
dc.description.abstract Рассматривается проблема определения содержания социолингвистической компетенции учащихся при изучении английского языка на старшей ступени общеобразовательной школы с точки зрения формирования умений и навыков межкультурной коммуникации. Акцентируется внимание на развитие процесса социализации иноязычного обучения, увеличение значимости социального компонента в овладении иностранными языками, частью которого является социолингвистическая компетенция. Описываются составляющие социолингвистической компетенции. Дается определение понятия "социолингвистическая компетенция". uk_UA
dc.description.abstract Розглядається проблема визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів при вивченні англійської мови на старшому ступені загальноосвітньої школи з огляду на формування вмінь та навичок міжкультурної комунікації. Акцентується увага на розвиток процесу соціалізації іншомовного навчання, збільшення значущості соціального компоненту в оволодінні іноземними мовами, частиною якого є соціолінгвістична компетенція. Дається визначення поняття "соціолінгвістична компетенція". uk_UA
dc.description.abstract The author examines the problem of definition of contents of sociolinguistic competence of studying English by upper grades pupils of a secondary school from the point of view of formation of skills and abilities of intercultural communication. The author attracts attention to the development of socialization of foreign languages studying, to the increasing of importance of a social component in foreign languages mastering and to sociolinguistic competence as a part of it. The author describes the components of sociolinguistic competence, gives the definition of the conception of "sociolinguistic competence". uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title До питання про визначення змісту соціолінгвістичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис