Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пурська, І.С.
dc.date.accessioned 2010-01-22T12:19:39Z
dc.date.available 2010-01-22T12:19:39Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І.С. Пурська // Регіон. економіка. — 2008. — № 4. — С. 200-207. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0905
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5482
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність створення загальнодержавної маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України та визначено сучасний стан розвитку в’їзного туризму в країні. Детально проаналізовано основні проблеми, які стримують розвиток даного напряму туризму в регіонах країни, серед яких особливу увагу приділено таким проблемним питанням, як недостатній розвиток матеріально-технічної, транспортної та інформаційної інфраструктури вітчизняного туристичного бізнесу. На основі проведеного аналізу запропоновано альтернативний варіант маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України з одночасним урахуванням досвіду організації туристичної діяльності за кордоном. Також особлива увага приділяється зарубіжному досвіду та практиці стимулювання іноземного туризму у ХХІ ст. uk_UA
dc.description.abstract Обоснована необходимость создания общегосударственной маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины и определено современное состояние развития въездного туризма в стране. Подробно проанализированы основные проблемы, сдерживающие развитие данного направления туризма в регионах страны, особое внимание уделено таким проблемным вопросам, как недостаточное развитие материально-технической, транспортной и информационной инфраструктуры отечественного туристического бизнеса. На основе проведенного анализа предложен альтернативный вариант маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины с одновременным учетом опыта организации туристической деятельности за границей. Также особое внимание уделяется зарубежному опыту и практике стимулирования иностранного туризма в ХХІ ст. uk_UA
dc.description.abstract The necessity of creation of national marketing strategy of development of foreign tourism has been substantiated for the regions of Ukraine and modern development of entrance tourism state has been determined in the country. Basic problems, retentive development of this direction of tourism in the regions of the country, have been analysed in detail, a special attention is paid to such problem questions, as insufficient development of material and technical, transport and informative infrastructure of domestic tourist business. On the basis of the conducted analysis the alternative variant of marketing strategy of development of foreign tourism has been offered in the regions of Ukraine with the simultaneous account of experience of organization of tourist activity abroad. Also a special attention is paid to foreign experience and practice of stimulation of foreign tourism in the ХХІ century. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут регіональних досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Наукові повідомлення uk_UA
dc.title Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України uk_UA
dc.title.alternative Концептуальные основы создания маркетинговой стратегии развития иностранного туризма в регионах Украины uk_UA
dc.title.alternative Conceptual Bases of the Creation of Marketing Strategy of Foreign Tourism Development in the Regions of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48:339.138:332.1(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис