Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хітрова, Т.В.
dc.date.accessioned 2014-02-03T22:47:43Z
dc.date.available 2014-02-03T22:47:43Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности развития рынка печатных средств массовой информации Украины. Внимание акцентировано на специфике продвижения украинского информационного "продукта", особенностях организации печатного издания как бизнес-проекта. uk_UA
dc.description.abstract This article searches features of market development of printing mass medias of Ukraine are examined in the article. Attention is accented on the specific of advancement of the Ukrainian informative "product", to the features of organization of printing edition as business of project. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития uk_UA
dc.title Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок uk_UA
dc.title.alternative Современные концепции и стратегии повышения популярности украинских печатных изданий: борьба за рынок uk_UA
dc.title.alternative Modern conceptions and strategies of the increase of the popularity of the Ukrainian magazines: fight for a market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 070(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис