Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хітрова, Т.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T22:47:43Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T22:47:43Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань:
боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются особенности развития рынка печатных средств массовой информации Украины. Внимание акцентировано на специфике продвижения украинского информационного "продукта", особенностях организации печатного издания как бизнес-проекта. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article searches features of market development of printing mass medias of Ukraine are examined in the article. Attention is accented on the specific of advancement of the Ukrainian informative "product", to the features of organization of printing edition as business of project. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Современные концепции и стратегии повышения популярности украинских печатных изданий: борьба за рынок |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Modern conceptions and strategies of the increase of the popularity of the Ukrainian magazines: fight for a market |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
070(477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті