Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Харченко, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-02-03T22:26:56Z
dc.date.available 2014-02-03T22:26:56Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики запропоновано систему принципів інформаційної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract В статье исследуется проблема формирования информационного образа компании, анализируются условия формирования такого образа в информационном обществе с учетом массовокоммуникационных моделей и специфики информационной деятельности. В статье на основании анализа современных исследований предложено систему принципов информационной деятельности. uk_UA
dc.description.abstract The problem of forming of informative appearance of company is examined in the article. The terms of forming of such appearance in the conditions of informative society are analyses, taking into account the models of mass communication and specific of informative activity. Because of analysis of the modern state of research of problem, the system of principles of informative activity is offered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития uk_UA
dc.title Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності uk_UA
dc.title.alternative Принципы создания информационного образа компании в производственной деятельности uk_UA
dc.title.alternative Principles of creation of an information image of the company in industrial activity uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 814: 655.535.6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис