Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хавкіна, Л.М. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T22:10:59Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T22:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития |
uk_UA |
dc.title |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Символизация как способ кодирования рекламной идеи в современном украинском рекламном мифе |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Symbolization as a way of codifying advertising idea in modern Ukrainian advertising myth |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
070:659.1:82-343 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті