Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг в управлении провайдером санаторно-курортных услуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Рачко, В.И.
dc.contributor.author Сердюк, А.И.
dc.contributor.author Рогожин, Б.А.
dc.date.accessioned 2014-01-30T00:35:08Z
dc.date.available 2014-01-30T00:35:08Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Маркетинг в управлении провайдером санаторно-курортных услуг / В.И. Рачко, А.И. Сердюк, Б.А. Рогожин // Международный медицинский журнал. — 2008. — Т. 14, № 4. — С. 125-127. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-5274
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54141
dc.description.abstract Изучено применение инструментов маркетинга для обеспечения принятия управленческих решений в практике оказания санаторно−курортных и рекреационных услуг. Освещены организация и технология их применения, приведены показатели эффективности. uk_UA
dc.description.abstract The use of marketing instruments in promoting management decision taking in the practice of providing sanatorium−resort and recreation services was investigated. The organization and technology of their use are featured. The efficacy parameters are reported. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем кріобіології і кріомедицини НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Международный медицинский журнал
dc.subject Медико-социальные проблемы uk_UA
dc.title Маркетинг в управлении провайдером санаторно-курортных услуг uk_UA
dc.title.alternative Monitoring in management of a resort service provider uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 371.382,61:656.62


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис