Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальні основи формування системи стратегічного маркетиного планування на регіональному ринку фінансових послуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Янковська, В.А.
dc.date.accessioned 2013-12-29T02:13:13Z
dc.date.available 2013-12-29T02:13:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Концептуальні основи формування системи стратегічного маркетиного планування на регіональному ринку фінансових послуг / В.А. Янковська // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 254-257. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52241
dc.description.abstract Метою статті є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій з формування концепції і механізмів соціально-орієнтованої системи стратегічного маркетингового планування на регіональному ринку фінансових послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Концептуальні основи формування системи стратегічного маркетиного планування на регіональному ринку фінансових послуг uk_UA
dc.title.alternative Концептуальные основы формирования системы стратегического маркетин планирования на региональном рынке финансовых услуг uk_UA
dc.title.alternative Conceptual foundations of formation of strategic planning in marketynoho regional market financial services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис