Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гриценко, В.І.
dc.date.accessioned 2013-12-03T20:41:24Z
dc.date.available 2013-12-03T20:41:24Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0089
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51577
dc.description.abstract Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основі технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. Е-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору. Наведено деякі постулати розвитку науково-освітнього простору. Виокремлено першочергові завдання Е-освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Науково-технічна інформація
dc.subject Інформаційні ресурси і технології uk_UA
dc.title Е-освіта: реальність і дієвість uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис