Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гриценко, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-03T20:41:24Z |
|
dc.date.available |
2013-12-03T20:41:24Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0089 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51577 |
|
dc.description.abstract |
Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основі технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. Е-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору. Наведено деякі постулати розвитку науково-освітнього простору. Виокремлено першочергові завдання Е-освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Науково-технічна інформація |
|
dc.subject |
Інформаційні ресурси і технології |
uk_UA |
dc.title |
Е-освіта: реальність і дієвість |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті