Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Заруба, В.Я.
dc.date.accessioned 2010-01-11T14:15:34Z
dc.date.available 2010-01-11T14:15:34Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація» / В.Я. Заруба // Економіка та право. — 2009. — № 1. — С. 151-152. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1681-6277
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5145
dc.description.abstract Рецензія на монографію: Д. В. Райко «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація». – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2008. – 632 с. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України uk_UA
dc.subject Рецензії, коментарі, відгуки uk_UA
dc.title Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис