Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Voronkova, A.E. |
|
dc.contributor.author |
Yatsentyuk, S.V. |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-20T14:15:57Z |
|
dc.date.available |
2013-11-20T14:15:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства.
Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассматриваются теоретические аспекты понимания сущности бренда предприятия в исторической перспективе и определены этапы развития теории бренда. Авторами предлагается объяснение сущности бренда на основе анализа интересов основных заинтересованных сторон предприятия. Разработана логическая модель категоризации контакторов промышленного предприятия.
Ключевые слова: бренд, промышленные предприятия, заинтересованные стороны, контактор, клиент, модель. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The theoretical aspects of understanding the essence of the brand of enterprise in historical perspective are considered, and the stages of the brand theory development are defined. The authors’ explanation of the essence of brand based on the analysis of interests of major stakeholders of an enterprise is proposed. The logical model of categorization of industrial enterprise contactors is developed.
Keywords: brand, industrial enterprise, stakeholders, contactor, customer, model. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості |
uk_UA |
dc.title |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретичні підходи до сутності бренду продукції промислових підприємств |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретические подходы к сущности бренда продукции промышленных предприятий |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті