Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Voronkova, A.E.
dc.contributor.author Yatsentyuk, S.V.
dc.date.accessioned 2013-11-20T14:15:57Z
dc.date.available 2013-11-20T14:15:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства. Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель. uk_UA
dc.description.abstract Рассматриваются теоретические аспекты понимания сущности бренда предприятия в исторической перспективе и определены этапы развития теории бренда. Авторами предлагается объяснение сущности бренда на основе анализа интересов основных заинтересованных сторон предприятия. Разработана логическая модель категоризации контакторов промышленного предприятия. Ключевые слова: бренд, промышленные предприятия, заинтересованные стороны, контактор, клиент, модель. uk_UA
dc.description.abstract The theoretical aspects of understanding the essence of the brand of enterprise in historical perspective are considered, and the stages of the brand theory development are defined. The authors’ explanation of the essence of brand based on the analysis of interests of major stakeholders of an enterprise is proposed. The logical model of categorization of industrial enterprise contactors is developed. Keywords: brand, industrial enterprise, stakeholders, contactor, customer, model. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості uk_UA
dc.title Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises uk_UA
dc.title.alternative Теоретичні підходи до сутності бренду продукції промислових підприємств uk_UA
dc.title.alternative Теоретические подходы к сущности бренда продукции промышленных предприятий uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис