Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хаминіч, С.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Пирог, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T20:30:50Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T20:30:50Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / С.Ю. Хаминіч, О.В. Пирог // Проблеми науки. — 2012. — № 7. — С. 39-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0119 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51059 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обґрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб’єктів та об’єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Раскрыта сущность маркетинговой деятельности высших учебных заведений, обосновано расширенный маркетинговый комплекс, совокупность субъектов и объектов маркетинговой деятельности высших учебных заведений. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article revealed the essence of marketing activities of higher educational institutions, advanced set of marketing mix and marketing subjects and objects of higher education are grounded. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Проблеми науки |
|
dc.subject |
Оцінка наукової діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретические аспекты маркетинговой деятельности высших учебных заведений |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical aspects of marketing activity of higher educational establishments |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.45 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті