Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Перегляд Економіка промисловості, 2013, № 1-2 (61-62) за автором "Voronkova, A.E."

Репозиторій DSpace/Manakin

Перегляд Економіка промисловості, 2013, № 1-2 (61-62) за автором "Voronkova, A.E."

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Voronkova, A.E.; Yatsentyuk, S.V. (Економіка промисловості, 2013)
    Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних ...

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис