Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Панкратова, Н.Д.
dc.contributor.author Хохлов, В.Ю.
dc.date.accessioned 2013-10-07T22:21:00Z
dc.date.available 2013-10-07T22:21:00Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии / Н.Д. Панкратова, В.Ю. Хохлов // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 3. — С. 85-98. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1681–6048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50234
dc.description.abstract Предложена структура системы дистанционного обучения, которая дает возможность реализовать концепцию активного обучения и обеспечить новый уровень взаимоотношений «обучающийся–преподаватель–учебное заведение». Разработана модель информационных взаимосвязей системы дистанционного образования, на основе которой можно оценивать результативность обучения по данным обратной связи, обеспечивать согласование целей и задач обучения различных категорий пользователей, использовать опыт прошлого обучения для повышения качества текущего обучения, реализовывать индивидуализацию учебного процесса и централизацию хранения данных обучения. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано структуру системи дистанційної освіти, що дає можливість реалізувати концепцію активного навчання і забезпечити новий рівень взаємовідношень «навчающийся–викладач–учбовий заклад». Розроблено модель інформаційних взаємозв'язків системи дистанційної освіти, на основі якої можна оцінювати результативність навчання за даними зворотного зв’язку, забезпечувати узгодження цілей та задач навчання різних категорій користувачів, використовувати досвід минулого навчання для підвищення якості поточного навчання, реалізовувати індивідуалізацію навчального процесу і централізацію збереження даних навчання. uk_UA
dc.description.abstract The structure of the system for distance education which enables to realize the concept of active training and to provide a new level for mutual relations «training–teacher–educational institutian» is offered. A model for information interrelations of the system of distance education on the basis of which it is possible to estimate productivity of training according to a feedback is developed to provide coordination of purposes and tasks for training of various categories of users, to make use of experience of the previous training for improvement of quality of current training, to realize individualization of the educational process and centralization of training data storage. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Системні дослідження та інформаційні технології
dc.subject Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи uk_UA
dc.title Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии uk_UA
dc.title.alternative Побудова моделі дистанційної освіти на основі системної методології uk_UA
dc.title.alternative Construction of mode for distance education on the basis of system methodology uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.518


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис