Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Дослідження еволюції залишкових знань у великих навчальних системах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ясінський, В.В.
dc.contributor.author Болдак, А.О.
dc.date.accessioned 2013-10-06T16:36:15Z
dc.date.available 2013-10-06T16:36:15Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Дослідження еволюції залишкових знань у великих навчальних системах / В.В. Ясінський, А.О. Болдак // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2012. — № 3. — С. 66-73. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1681–6048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50178
dc.description.abstract На основі узагальнення результатів інтелектуального опрацювання даних щосеместрового комплексного моніторингу якості підготовки фахівців у НТУУ «КПІ» та моніторингу якості знань слухачів системи доуніверситетської підготовки НТУУ «КПІ», виявлено та досліджено явище самоорганізації залишкових навчальних знань як складного, нелінійного, динамічного процесу. Виявлено й узагальнено його закономірності для короткострокових та довго-строкових залишкових знань та встановлено послідовність стадій формування структури цих знань. uk_UA
dc.description.abstract На основе обобщения результатов интеллектуальной обработки данных посеместрового комплексного мониторинга качества подготовки специалистов в НТУУ «КПИ» и мониторинга качества знаний слушателей системы доуниверситетской подготовки НТУУ «КПИ», обнаружено и исследовано явление самоорганизации остаточных учебных знаний как сложного, нелинейного, динамического процесса. Выявлены и обобщены его закономерности для краткосрочных и долгосрочных остаточных знаний и установлена последовательность стадий формирования структуры этих знаний. uk_UA
dc.description.abstract On the basis of generalization of the results of intellectual data analysis of end-of-term complex quality monitoring of the specialists training quality in NTUU «KPI» and monitoring of the preliminary training participants knowledge quality, the phenomenon of self-organization of residual education knowledge as a complex, non-linear, dynamic process is discovered and investigated. Its regularities for the short-term and long-term residual knowledge are identified, the sequence of the stages of these knowledge structure formation is set. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Системні дослідження та інформаційні технології
dc.subject Математичні методи, моделі, проблеми і технології дослідження складних систем uk_UA
dc.title Дослідження еволюції залишкових знань у великих навчальних системах uk_UA
dc.title.alternative Исследование эволюции остаточных знаний в больших учебных системах uk_UA
dc.title.alternative Research of the evolution of residual knowledge in large education systems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.6+519.2+378


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис