Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Каганова, C.Д. |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-18T10:01:47Z |
|
dc.date.available |
2013-09-18T10:01:47Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Аутсорсинг как инструмент формирования и укрепления конкурентных преимуществ предприятия / C.Д. Каганова // Економіка пром-сті. — 2012. — № 3-4. — С. 228-231 — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/49405 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає в поданні аутсорсингу як нової, перспективної форми організації бізнесу, недостатньо вивченої у вітчизняній науці та рідко використовуваної в практичній діяльності підприємств. Обґрунтовано економічну доцільність застосування даного способу організації функціонування підприємства. Виявлено недоліки аутсорсингу. Відсутність законодавства в даній сфері провокує неузгодженість дій, конфлікти між роботодавцями та найманими працівниками, що виникають через подвійну підпорядкованість працівників.
Ключові слова: аутсорсинг, аутсорсер, бізнес-процес, конкурентоспроможність. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Цель работы заключается в представлении аутсорсинга как новой, перспективной формы организации бизнеса, недостаточно изученной в отечественной науке и редко используемой в практической деятельности предприятий. Обоснована экономическая целесообразность применения данного способа организации функционирования предприятия. Показаны недостатки аутсорсинга. Отсутствие законодательства в данной области провоцирует рассогласованность действий, конфликты между работодателями и наемными работниками, возникающие из-за двойной подчиненности работников.
Ключевые слова: аутсорсинг, аутсорсер, бизнес-процесс, конкурентоспособность. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The purpose of the work is to present outsourcing as a new promising form of business organization, not been studied enough in domestic science and is rarely used in enterprise practice activity. The economic feasibility of application of the method of organizing the operation of an enterprise is grounded. The drawbacks of outsourcing are given. The absence of legislation in this field triggers mismatch of actions, conflicts between employers and employees arising from the dual subordination of workers. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Проблеми економіки промислових підприємств і виробничих комплексів |
uk_UA |
dc.title |
Аутсорсинг как инструмент формирования и укрепления конкурентных преимуществ предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аутсорсинг як інструмент формування і зміцнення конкурентних переваг підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Outsourcing as a tool for forming and strengthening competitive advantages of an enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті