Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Матвійчук-Соскіна, Н.О.
dc.date.accessioned 2013-08-07T08:41:13Z
dc.date.available 2013-08-07T08:41:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. uk_UA
dc.description.abstract In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговый менеджмент как регулятор торговли uk_UA
dc.title.alternative Marketing management as trade regulator uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис