Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бабіч, В.І. |
|
dc.contributor.author |
Білик, Ю.А. |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-10T17:28:27Z |
|
dc.date.available |
2013-07-10T17:28:27Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Математичні аспекти моделювання графіків транспортування вантажопотоків у будівельній галузі / В.І. Бабіч, Ю.А. Білик // Мат. машини і системи. — 2009. — № 3. — С. 164–176. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1028-9763 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47231 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена рішенню проблем планування автотранспортних процесів на прикладі будівельної галузі. Розглянуто новий підхід до планування транспортно-накопичувальних процесів, запропоновано класифікацію задач, моделі та методи оптимізації з чисельним прикладом. В основу нового підходу покладена модель інтервальних графіків транспортування, які вміщують максимальні резерви часу з метою забезпечення організаційної гнучкості та нечутливості до зовнішніх збурень. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена решению проблем планирования автотранспортных процессов на примере строительной отрасли. Рассмотрен новый подход к планированию транспортно-накопительных процессов, предложены классификация задач, модели и методы оптимизации с численным примером. В основу нового подхода положена модель интервальных графиков транспортировки, которые вмещают максимальные резервы времени с целью обеспечения организационной гибкости и нечувствительности к внешним возмущениям. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the problems of the motor transport processes planning using a building industry as an example. The new approach to the transport-accumulated processes planning is considered, classification of tasks, models and methods of optimization with a numeral example are offered. The model of the interval transportation graphs, which contains maximal time reserves with the purpose of providing organizational flexibility and external interruptions insensitivity is assumed as a basis. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Математичні машини і системи |
|
dc.subject |
Моделювання і управління великими системами |
uk_UA |
dc.title |
Математичні аспекти моделювання графіків транспортування вантажопотоків у будівельній галузі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Математические аспекты моделирования графиков транспортирования грузопотоков в строительной отрасли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Mathematical aspect of design of the graphs of portage of traffics of goods in a building industry |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.413.2:656.025.4 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті