Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Тесленко, І.О.
dc.date.accessioned 2013-06-18T19:07:16Z
dc.date.available 2013-06-18T19:07:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії / І.О. Тесленко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 142-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45848
dc.description.abstract Мета публікації полягає у визначенні характеру сприйняття японської традиційної гравюри митцями львівської сецесії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії uk_UA
dc.title.alternative Место японской ксилографии в творческой практике художников львовской сецессии uk_UA
dc.title.alternative The role of japanese woodcut in the creative practice of the lviv secession artists uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 7.01(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис