Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Информационная технология формирования программ психологического сопровождения учащихся на основе оценки их психофизиологического состояния

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Козак, Л.М.
dc.contributor.author Лукашенко, М.В.
dc.date.accessioned 2013-06-18T18:05:57Z
dc.date.available 2013-06-18T18:05:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Информационная технология формирования программ психологического сопровождения учащихся на основе оценки их психофизиологического состояния / Л.М. Козак, М.В. Лукашенко // Кибернетика и вычисл. техника. — 2012. — Вип. 168. — С. 41-52. — Бібліогр.: 23 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0452-9910
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45833
dc.description.abstract Дано научное обоснование разработки информационной технологии дифференцированного психологического сопровождения учащихся медицинского колледжа в процессе обучения с учетом оценки их психофизиологического состояния. Разработанная технология объединяет три основных этапа: определение натурных показателей разных составляющих информационной модели психофизиологического состояния; вычисление и анализ нормированных оценок и индексов по характеристикам и психологическим функциям; формирование групп учащихся и осуществление программ дифференцированного психологического сопровождения для коррекции изменений психофизиологического состояния. uk_UA
dc.description.abstract Дано наукове обґрунтування розробки інформаційної технології диференційованого психологічного супроводу учнів медичного коледжу в процесі навчання з урахуванням оцінки їх психофізіологічного стану. Розроблена технологія об'єднує три основні етапи: визначення натурних показників різних складових інформаційної моделі психофізіологічного стану; обчислення, аналіз нормованих оцінок та індексів за характеристиками і психофізіологічними функціями; формування груп учнів і програм диференційованого психологічного супроводу для корекції змін психофізіологічного стану. uk_UA
dc.description.abstract This papers aims to design the information bases for effective psychological accompaniment of educational process in the special medical college with the differentiated approach to formation and realization of such accompaniment. Under development of information technology forming the differentiated psychological accompaniment programs an analysis and scientific ground of its structure and information methodical filling has been carried out. The base determinants for working out information technology stage are presented: an information model of PFS and experimental complex for the І stage; an algorithm of forming the rationed estimations for the model elements, information model indexes of the psychological-physiological state for the ІІ stage; criteria and algorithm of groups forming for the differentiated psychological accompaniment, program of this accompaniment for the ІІI stage. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и вычислительная техника
dc.subject Медицинская и биологическая кибернетика uk_UA
dc.title Информационная технология формирования программ психологического сопровождения учащихся на основе оценки их психофизиологического состояния uk_UA
dc.title.alternative Інформаційна технологія формування програм психологічного супроводу учнів на основі оцінки їх психофізіологічного стану uk_UA
dc.title.alternative Information technology of forming the psychological accompaniment programs for students based on psychological-physiological state estimation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 613.71/73-615.83


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис