Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кучер, А.Т.
dc.contributor.author Кучер, В.А.
dc.date.accessioned 2013-06-18T11:14:52Z
dc.date.available 2013-06-18T11:14:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756
dc.description.abstract Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла. uk_UA
dc.description.abstract Доказана актуальность в современных условиях хозяйствования разработки стратегии развития предприятий строительной области на основе концепции промышленного маркетинга. Рассмотрены объемы производства цемента в Украине. Предложена корреляционная зависимость между потреблением цемента и введением в эксплуатацию общей площади жилья. uk_UA
dc.description.abstract Actuality in the modern terms of management development strategy of development enterprises in building region on the basis conception of the industrial marketing is proved. Production of cement volumes in Ukraine are considered. Correlation dependence between consumption of cement and introduction to exploitation of general area of habitation is offered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Разработка стратегии развития предприятия на основе концепции промышленного маркетинга uk_UA
dc.title.alternative Strategy of development enterprise on the basis conception of industrial marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис