Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методи реалізації регіонального маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лискова, С.С.
dc.date.accessioned 2013-06-14T22:01:28Z
dc.date.available 2013-06-14T22:01:28Z
dc.date.issued 2010-10-25
dc.identifier.citation Методи реалізації регіонального маркетингу / С.С. Лискова // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 78-81. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45592
dc.description.abstract У статті досліджено методологічні аспекти маркетингу, визначено методи реалізації регіонального маркетингу, які згруповано за певними класифікаційними ознаками. uk_UA
dc.description.abstract В статье исследованы методологические аспекты маркетинга, определены методы реализации регионального маркетинга, которые сгруппированы в соответствии с определенными классификационными признакам. uk_UA
dc.description.abstract In the article the methodological aspects of marketing, determine methods of implementation of regional marketing, which are grouped on the classification criteria. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Регіональна економіка uk_UA
dc.title Методи реалізації регіонального маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Методы реализации регионального маркетинга uk_UA
dc.title.alternative Methods of implementation of regional marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.146.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис