Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Лобанова, В.А. |
|
dc.contributor.author |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-14T21:52:48Z |
|
dc.date.available |
2013-06-14T21:52:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-11-02 |
|
dc.identifier.citation |
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-6220 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588 |
|
dc.description.abstract |
У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье предложен новый методологический подход к оценке эффективности применения информационных технологий в маркетинговой деятельности предприятий торговли с использованием нового класса экономических функций – функции комбинации факторов сбытовой деятельности предприятий сферы обмена. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the new methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the information technologies usage is proposed, and for this purpose the new class of economic functions – the function of retail factors combination for the exchange sphere enterprise is presented. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економiчний часопис-XXI |
|
dc.subject |
Економіка та управління підприємствами |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методологические основы оценки эффективности использования ІТ в маркетинговом менеджменте предприятия торговли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the IT usage |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:339.16.012.23 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті