Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.date.accessioned 2013-06-14T21:00:33Z
dc.date.available 2013-06-14T21:00:33Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559
dc.description.abstract 16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійснює Інститут трансформації суспільства спільно з Міжнародним Вишеградським фондом. Семінар-тренінг був організований Інститутом у співпраці з Рава-Руською міською радою, яка є учасником проекту, Жовківською районною державною адміністрацією та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Посольством Словацької Республіки, Посольством Республіки Польща, Посольством Чеської Республіки, Посольством Угорської Республіки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Наукова інформація uk_UA
dc.title Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис