Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Корінєв, В.Л
dc.date.accessioned 2013-06-14T14:13:52Z
dc.date.available 2013-06-14T14:13:52Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45493
dc.description.abstract Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та реальної ринкової ситуації при реалізації продукції на ринку. Проведено обґрунтування та вибір конкретної цінової стратегії для досліджуваного підприємства.
dc.description.abstract Рассмотрена роль и место ценовой стратегии в ценовой политике предприятия, проанализирована ценовая стратегия предприятия на примере МПП «МАШЕЛ». Определен методический подход к обоснованию и выбору ценовой стратегии с учетом производственных возможностей предприятия, его инновационной концепции и реальной рыночной ситуации при реализации продукции на рынке. Проведено обоснование и выбор конкретной ценовой стратегии для исследуемого предприятия.
dc.description.abstract The article deals with a role and place of price strategy in the price policy by example of MPE «Mashel». The author offers methodical approach of support and choice of price strategy in view of productive capacity, innovations of the enterprise and sales market conditions. The support and choice of certain price strategy for this enterprise is considered.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Стратегическое ценообразование в условиях инновационной деятельности предприятия
dc.title.alternative The strategic pricing of the innovation activity at the enterprises
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис