Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Развитие элементов организационно-экономического механизма внешнеэкономического сотрудничества малых и средних предприятий

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ляшенко, В.И.
dc.contributor.author Светличная, Т.В.
dc.date.accessioned 2013-06-11T20:58:27Z
dc.date.available 2013-06-11T20:58:27Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Развитие элементов организационно-экономического механизма внешнеэкономического сотрудничества малых и средних предприятий / В.И. Ляшенко, Т.В. Светличная // Вісник економічної науки України. — 2009. — № 2 (16). — С. 74-83. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45341
dc.description.abstract Определение конкретных форм и механизмов выхода на зарубежный рынок является одним из важнейших элементов в международном бизнесе. Не существует какой-то одной, наилучшей формы вхождения на зарубежный рынок. Однако на определенный момент при учете объективных характеристик избранного рынка и продвигаемого товара, а также ряда внешних и внутренних факторов, наличии предпочтений руководства компании можно констатировать существование временно наиболее эффективных формы и способа выхода на зарубежный рынок.
dc.description.abstract Визначення конкретних форм і механізмів виходу на зарубіжний ринок є одним з найважливіших елементів в міжнародному бізнесі. Не існує якоїсь одній, якнайкращої форми входження на зарубіжний ринок. Проте на певний момент при обліку об’єктивних характеристик вибраного ринку і просувного товару, а також ряду зовнішніх і внутрішніх чинників, наявності віддань перевазі над керівництва компанією можна констатувати існування тимчасово найбільш ефективної форми і способу виходу на зарубіжний ринок.
dc.description.abstract Determination of concrete forms and mechanisms of going into a foreign market is one of major elements in international business. There is not some to one, the best form of including to the foreign market. However on a certain moment at the account of objective descriptions of select market and moved forward commodity, and also row of external and internal factors, presence of preferences of guidance a company it is possible to establish existence temporal the most effective form and method of going into a foreign market.
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Развитие элементов организационно-экономического механизма внешнеэкономического сотрудничества малых и средних предприятий uk_UA
dc.title.alternative Розвиток елементів організаційно-економічного механізму зовнішньоекономічної співпраці малих і середніх підприємств
dc.title.alternative Development of elements of organizationally-economic mechanism of external economic collaboration of small and middle enterprises
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис