Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коваль, В.
dc.date.accessioned 2013-06-07T17:20:41Z
dc.date.available 2013-06-07T17:20:41Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору / В. Коваль // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 40-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45081
dc.description.abstract В статті розглядаються питання попиту в контексті задоволення потреб, вивчаючи їхню структуру і динаміку в умовах становлення інфокомунікаційного ринку. Наведено оцінку реального показника граничного рівня прожиткового мінімуму домогосподарств з подальшим моделюванням споживчих витрат на послуги зв’язку з використанням системи економетричних рівнянь, що описують криві Енгеля та коефіцієнта еластичності за децильними групами доходу. Теоретично обґрунтовано підходи до опису процесу прийняття споживачем рішення щодо вибору інфокомунікаційної послуги на основі побудови графічної системи переваг представленою картою кривих байдужості та бюджетних ліній. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопрос спроса в контексте удовлетворения потребностей, изучая их структуру и динамику в условиях становления инфокоммуникационного рынка. Представлена оценка реального показателя предельного уровня прожиточного минимума домохозяйств с дальнейшим моделированием потребительских затрат на услуги связи с использованием системы эконометрических уравнений, которые описывают кривые Энгеля и коэффициента эластичности по децильным группам дохода. Теоретически обоснованы подходы к описанию процесса принятия потребителем решения относительно выбора инфокоммуникационной услуги на основе построения графической системы предпочтений представленной картой кривых безразличия и бюджетных линий. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the issue of demand in the context of the needs of studying the structure and dynamics in the formation of infocommunication market. The estimation of the real rate limiting subsistence level households with further modeling consumer spending on services relating to the use of econometric equations that describe the curves Engel and elasticities by decile groups of income. Theoretically grounded approaches to the description of the consumer decision-making process regarding the choice of infocommunications services, based on the construction of preferences provided by the graphics card indifference curves and budget lines. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Моделювання кон’юнктури інфокомунікаційного ринку з урахуванням зміни споживчого вибору uk_UA
dc.title.alternative Моделирование конъюнктуры инфокоммуникационного рынка с учетом изменений потребительского выбора uk_UA
dc.title.alternative Simulation environment infocommunication market changes in view of consumer choice uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис