Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пустовая, С.В.
dc.date.accessioned 2013-05-29T19:29:03Z
dc.date.available 2013-05-29T19:29:03Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите / С.В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. — 2009. — № 2. — С. 170-183. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0023-1274
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44355
dc.description.abstract Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двохфазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c///E2 . Виконано асимптотичний аналіз деяких параметрів систем M/M/c/0/2//M і M/M/c/0/2//E2 . Розроблено програму розв’язання систем M/M/c/0/N//E2 і M/M/c/0/N//M з використанням технології розріджених матриць. uk_UA
dc.description.abstract The paper describes the operation of a call center as a retrial queuing system. The dependence of the performance indices on the Markovian and two-phase Erlang distribution of the calls’ sojourn time in the orbit is considered. An analytical model of an M/M/c/ / /E2 retrial queuing system is developed. An asymptotic analysis is performed for some characteristics of M/M/c/0/2//M and M/M/c/0/2//E2 systems. A software is developed forM/M/c/0/N//E2 and M/M/c/0/N//Msystems with the use of sparse matrices. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Системный анализ uk_UA
dc.title Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите uk_UA
dc.title.alternative Залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування викликів на орбіті uk_UA
dc.title.alternative Dependence of the performance indices of a call center on the distribution of calls’ sojourn time in the orbit uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.872


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис