Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Пустовая, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2013-05-29T19:29:03Z |
|
dc.date.available |
2013-05-29T19:29:03Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите / С.В. Пустовая // Кибернетика и системный анализ. — 2009. — № 2. — С. 170-183. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0023-1274 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44355 |
|
dc.description.abstract |
Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двохфазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/M/c///E2 . Виконано асимптотичний аналіз деяких параметрів систем M/M/c/0/2//M і M/M/c/0/2//E2 . Розроблено програму розв’язання систем M/M/c/0/N//E2 і M/M/c/0/N//M з використанням технології розріджених матриць. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper describes the operation of a call center as a retrial queuing system. The dependence of the performance indices on the Markovian and two-phase Erlang distribution of the calls’ sojourn time in the orbit is considered. An analytical model of an M/M/c/ / /E2 retrial queuing system is developed. An asymptotic analysis is performed for some characteristics of M/M/c/0/2//M and M/M/c/0/2//E2 systems. A software is developed forM/M/c/0/N//E2 and M/M/c/0/N//Msystems with the use of sparse matrices. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Кибернетика и системный анализ |
|
dc.subject |
Системный анализ |
uk_UA |
dc.title |
Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування викликів на орбіті |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Dependence of the performance indices of a call center on the distribution of calls’ sojourn time in the orbit |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
519.872 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті