Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Конфліктна задача взаємодії двох гравців у відкритому інформаційному середовищі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ігнатенко, О.П.
dc.date.accessioned 2009-11-03T17:09:36Z
dc.date.available 2009-11-03T17:09:36Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Конфліктна задача взаємодії двох гравців у відкритому інформаційному середовищі / О.П. Ігнатенко // Пробл. програмув. — 2009. — № 2. — С. 83-91. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. en_US
dc.identifier.issn 1727-4907
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4417
dc.description.abstract При розробці систем керування мережами нерідко зустрічається ситуація, коли виникає необхідність урахування наслідків зловмисних дій, спрямованих на перешкоджання роботи. В цьому випадку методи побудови керування на основі потокових моделей (fluid models) та дискретних моделей випадкових блукань (controlled random walk models), які зазвичай використовуються, потребують певних змін. В роботі розглядається узагальнення звичайної моделі роботи окремого серверу (single server queue), яке дозволяє описати атакуючі дії та поведінку системи захисту. Проводиться формальна постановка і аналіз отриманої диференціальної гри. Знайдені умови при яких гра може бути закінчена за скінчений час.----------------------- en_US
dc.description.abstract При разработке систем управления сетями нередко встречается ситуация, когда возникает необходимость учета последствий умышленных действий, стремящихся нанести ущерб работе системы. В этом случае методы построения управления на основе потоковых моделей (fluid models) и дискретных моделей случайных блужданий (controlled random walk models), которые обычно используются, требует определенных изменений. В работе рассматривается обобщение обычной модели работы отдельного сервера (single server queue), которое позволяет описать действия нападающего и поведение системы защиты. Проводится формальная постановка и анализ полученной дифференциальной игры. Найдены условия, при которых игра может быть закончена за конечное время.------------------ en_US
dc.description.abstract In developing the network management systems often encountered a situation where there is a need to deal with malicious intrusion attempts aimed at obstructing the work. In this case, methods of management based on fluid models and a discrete controlled random walk model requires certain changes. In this work a generalization of the usual models of single server queue which can describe the attacking action and behavior of the system of protection is presented. Formulation and analysis of the problem are proposed. There is found the conditions under which the game can be finished. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут програмних систем НАН України en_US
dc.subject Прикладне програмне забезпечення en_US
dc.title Конфліктна задача взаємодії двох гравців у відкритому інформаційному середовищі en_US
dc.title.alternative Конфликтная задача взаимодействия двух игроков в открытой информационной cреде en_US
dc.title.alternative Conflict problem of interaction between two players in an open information environment en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US
dc.identifier.udc 004.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис