Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концепция синтеза моделей подготовки управленческих решений на предприятии при освоении новых рынков сбыта продукции

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Рожко, И.В.
dc.date.accessioned 2009-09-30T09:42:38Z
dc.date.available 2009-09-30T09:42:38Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Концепция синтеза моделей подготовки управленческих решений на предприятии при освоении новых рынков сбыта продукции / И.В. Рожко // Економіка пром-сті. — 2005. — № 1. — С. 54-61. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4286
dc.description.abstract Запропоновано використання синтезу апарата нечітких множин і економічної динаміки для реалізації концепції синтезу економіко-математичних моделей підготовки управлінських рішень на підприємстві при освоєнні нових ринків збуту продукції в умовах невизначеності. ---------- en_US
dc.description.abstract Предложено использование синтеза аппарата нечетких множеств и экономической динамики для реализации концепции синтеза экономико-математических моделей подготовки управленческих решений на предприятии при освоении новых рынков сбыта продукции в условиях неопределенности. ---------- en_US
dc.description.abstract It has been suggested to use the synthesis of apparatus of vague multitudes and economic dynamics to realize the concept of synthesis of economic and mathematical models when preparing the managerial decisions at enterprises during development of new sales markets under uncertainty. ---------- en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject НТП та організація виробництва en_US
dc.title Концепция синтеза моделей подготовки управленческих решений на предприятии при освоении новых рынков сбыта продукции en_US
dc.title.alternative Концепція синтезу моделей підготовки управлінських рішень на підприємстві при освоєнні нових ринків збуту продукції en_US
dc.title.alternative Concept of models of the managerial decisions preparation at enterprises during development of new sales market en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис