Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Махінов, В.М.
dc.date.accessioned 2012-11-25T19:57:37Z
dc.date.available 2012-11-25T19:57:37Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми / В.М. Махінов // Інформація і право. — 2011. — № 1(1). — С. 55-61. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0105
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38935
dc.description.abstract У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм вузівської підготовки педагога. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та показано її зв’язок із соціальними комунікаціями. uk_UA
dc.description.abstract В статье предпринята попытка проанализировать приоритеты социокультурной парадигмы образования, в контексте которой осмысляется проблема подготовки будущего учителя к личностно ориентированному воспитанию школьников. Дана сравнительная характеристика гуманистической и традиционной парадигм вузовской подготовки педагога. Осуществлен анализ психолого-педагогических исследований проблемы социокультуры и показана ее связь с соціальними коммуникациями. uk_UA
dc.description.abstract The article attempts to analyze the priorities of socio-cultural paradigm of education, which is conceptualized in the context of the problem of preparing future teachers to learner-centered education of scholars. Comparative characteristics of the humanistic and traditional paradigms of university teacher training are presented. The psychology-pedagogical researches of the problem in socio-culture and its connection with social communications are analyzed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Інформація і право
dc.subject Соціальні комунікації uk_UA
dc.title Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 007:304:08


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис