Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Шаля, О.І. |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-23T21:31:26Z |
|
dc.date.available |
2012-10-23T21:31:26Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Експериенційні метафори як засоби концептуалізації наукових понять / О.І. Шаля // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 295-300. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37874 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджуються експериенційні метафори у мові науки, котрі впливають на формулювання наукових проблем і підходів до розгляду та концептуалізації наукових ідей. Було встановлено, що вони мають компаративний потенціал, евристичну та експресивну силу, а також полегшують сприйняття наукової прози. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье исследуются экпериенциальные метафори в языке науки, котроые влияют на формулировку научных проблем и подходов к рассмотрению и концептуализации научных идей. Было установлено, что они обладают компаративным потенциалом, эвристической и экспрессивной силой, а также облегчают восприятие научной прозы. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In this paper, we consider experiential metaphors in the language of science that can influence the formulation of scientific problems and the ways in which the scientific ideas are communicated and conceptualized. Specifically, we determine that they have the comparative potential, heuristic and expressive power as well as enhance the comprehensibility of scientific prose. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
|
dc.title |
Експериенційні метафори як засоби концептуалізації наукових понять |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті