Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Крутько, Т.В.
dc.date.accessioned 2012-10-23T20:57:00Z
dc.date.available 2012-10-23T20:57:00Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37862
dc.description.abstract Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of precedented phenomena in banner ads. Various kinds of precedented phenomena (names, expressions, situations) used in banner ads are differentiated, their functional properties are interpreted. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
dc.title Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис