Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Телишевська, Л.І.
dc.contributor.author Майборода, Т.А.
dc.contributor.author Підвальна, К.С.
dc.date.accessioned 2012-10-02T17:34:36Z
dc.date.available 2012-10-02T17:34:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л.І. Телишевська, Т.А.Майборода, К.С. Підвальна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 195-198. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37307
dc.description.abstract Обґрунтовано основні особливості маркетингу інновацій як одного з інструментів забезпечення реалізації нововведень на підприємстві. Ключові слова: маркетинг інновацій, інноваційний маркетинг, маркетингові стратегії, інноваційна діяльність, інноваційна активність. uk_UA
dc.description.abstract Обоснованы основные особенности маркетинга инноваций как одного из инструментов обеспечения реализации нововведений на предприятии. Ключевые слова: маркетинг инноваций, инновационный маркетинг, маркетинговые стратегии, инновационная деятельность, инновационная активность. uk_UA
dc.description.abstract Main features of the innovations market are grounded as one of the instruments which provide realization of innovations at an enterprise. Keywords: marketing of innovations, innovative marketing, marketing strategies, innovative activities, innovative activity. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Інвестиційні та інноваційні процеси uk_UA
dc.title Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Маркетинг инноваций как один из инструментов обеспечения конкурентоспособности предприятия uk_UA
dc.title.alternative Marketing of innovations as one of the instruments of providing enterprise competitiveness uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.341.1:658.8+339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис