Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Телишевська, Л.І. |
|
dc.contributor.author |
Майборода, Т.А. |
|
dc.contributor.author |
Підвальна, К.С. |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-02T17:34:36Z |
|
dc.date.available |
2012-10-02T17:34:36Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л.І. Телишевська, Т.А.Майборода, К.С. Підвальна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 195-198. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37307 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано основні особливості маркетингу інновацій як одного з інструментів забезпечення реалізації нововведень на підприємстві.
Ключові слова: маркетинг інновацій, інноваційний маркетинг, маркетингові стратегії, інноваційна діяльність, інноваційна активність. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Обоснованы основные особенности маркетинга инноваций как одного из инструментов обеспечения реализации нововведений на предприятии.
Ключевые слова: маркетинг инноваций, инновационный маркетинг, маркетинговые стратегии, инновационная деятельность, инновационная активность. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Main features of the innovations market are grounded as one of the instruments which provide realization of innovations at an enterprise.
Keywords: marketing of innovations, innovative marketing, marketing strategies, innovative activities, innovative activity. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Інвестиційні та інноваційні процеси |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Маркетинг инноваций как один из инструментов обеспечения конкурентоспособности предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing of innovations as one of the instruments of providing enterprise competitiveness |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.341.1:658.8+339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті