Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Баханова, М.В.
dc.date.accessioned 2012-08-02T19:55:38Z
dc.date.available 2012-08-02T19:55:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків / М.В. Баханова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 106-108. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36801
dc.description.abstract Проблема оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку є нині однією з найактуальніших проблем у контексті управління ресурсами, яка набуває особливого значення саме для фінансових установ у зв'язку із специфікою їхньої діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Проблема оценки эффективности комплекса маркетинговых коммуникаций банка является в настоящее время одной из самых актуальных проблем в контексте управления ресурсами, которая приобретает особое значение именно для финансовых учреждений в связи со спецификой их деятельности. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Моделювання як підгрунтя зростання ефективності комплексу маркетингових комунікацій банків uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис