Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лучанская, В.В.
dc.date.accessioned 2012-08-02T19:05:57Z
dc.date.available 2012-08-02T19:05:57Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Система рекламного менеджмента / В.В. Лучанская // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 181-184. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36791
dc.description.abstract Рассматривается основная структура рекламного менеджмента, объекты и субъекты. Раскрываются основные функции рекламного менеджмента. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто основну структуру рекламного менеджменту, об'єкти та суб'єкти. Розкрито основні функції рекламного менеджменту. uk_UA
dc.description.abstract There are examined structure of advertising management, objects and individuals.There are discovered general functions of advertising management. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Система рекламного менеджмента uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис