Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль и место регионального маркетинга в системе стратегического управления маркетингом

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ковальская, Л.С.
dc.contributor.author Цопа, Н.В.
dc.date.accessioned 2012-07-28T21:30:40Z
dc.date.available 2012-07-28T21:30:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Роль и место регионального маркетинга в системе стратегического управления маркетингом / Л.С. Ковальская, Н.В. Цопа // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 88. — С. 66-69. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36639
dc.description.abstract Целью данной статьи является ознакомление специалистов, работающих в данном направлении с подходом авторов к толкованию терминов "стратегическое управление маркетингом", "региональный маркетинг". uk_UA
dc.description.abstract Метою даної статті є ознайомлення фахівців, що працюють в даному напрямі з підходом авторів до тлумачення термінів "стратегічне управління маркетингом", "регіональний маркетинг". uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Роль и место регионального маркетинга в системе стратегического управления маркетингом uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис