Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Характеристика имиджбилдинга туристского предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хатикова, З.В.
dc.date.accessioned 2012-07-23T19:01:05Z
dc.date.available 2012-07-23T19:01:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Характеристика имиджбилдинга туристского предприятия / З.В. Хатикова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 1. — С. 88-91. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36459
dc.description.abstract Сущность имиджбилдинга туристского предприятия, основные функции имиджбилдинга туристского предприятия, использование различных приемов для создания привлекательного и солидного образа, структурирование имиджбилдинга туристского предприятия. uk_UA
dc.description.abstract Сутність іміджбілдингу туристського пiдприємства, основнi функції іміджбілдингу туристичного пiдприємства, застосування рiзних засобiв створення привабливого та солидного образу, структурування іміджбілдингу туристського предприємства. uk_UA
dc.description.abstract Essence of imagemaking in tourist business, the main functions of imagemaking, some methods to create inviting and respectable image of hotel, imagemaking structuring. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Характеристика имиджбилдинга туристского предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис