Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хатикова, З.В. |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-23T19:01:05Z |
|
dc.date.available |
2012-07-23T19:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Характеристика имиджбилдинга туристского предприятия / З.В. Хатикова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 1. — С. 88-91. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36459 |
|
dc.description.abstract |
Сущность имиджбилдинга туристского предприятия, основные функции имиджбилдинга туристского предприятия, использование различных приемов для создания привлекательного и солидного образа, структурирование имиджбилдинга туристского предприятия. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сутність іміджбілдингу туристського пiдприємства, основнi функції іміджбілдингу туристичного пiдприємства, застосування рiзних засобiв створення привабливого та солидного образу, структурування іміджбілдингу туристського предприємства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Essence of imagemaking in tourist business, the main functions of imagemaking, some methods to create inviting and respectable image of hotel, imagemaking structuring. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Характеристика имиджбилдинга туристского предприятия |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті