Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Регионально-методологические аспекты маркетинговых исследований в сфере туризма

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Каталимова, А.Н.
dc.date.accessioned 2012-07-23T18:43:45Z
dc.date.available 2012-07-23T18:43:45Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Регионально-методологические аспекты маркетинговых исследований в сфере туризма / А.Н. Каталимова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 1. — С. 50-51. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36454
dc.description.abstract Рассмотрены теоретические и практические аспекты применения методов маркетинговых исследований для анализа спроса и предложения услуг в сфере туризма с учётом региональных особенностей Крымского полуострова и специфики собственно туристских услуг. uk_UA
dc.description.abstract Розглядаються і теоретичні і практичні аспекти використання методів маркетингових досліджень для аналізу попиту і пропозиції послуг у сфері туризму з урахуванням регіональних особливостей Кримського півострова і специфіки власне туристських послуг. uk_UA
dc.description.abstract Theoretical and practical aspects of methods applications of marketing researches for analysis of demand and proposal services in the tourism sphere are considered taking into account regional peculiarities of Crimean peninsula. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Регионально-методологические аспекты маркетинговых исследований в сфере туризма uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис