Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особенности проектирования в сфере обслуживания

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ванеева, И.В.
dc.date.accessioned 2012-07-23T18:25:29Z
dc.date.available 2012-07-23T18:25:29Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Особенности проектирования в сфере обслуживания / И.В. Ванеева // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 74, Т. 1. — С. 25-27. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36449
dc.description.abstract В статье рассмотрен процесс проектирования сервисных организаций, операционная классификация услуг, направленность и преимущества сервисных стратегий, а также интеграция маркетинговых и операционных функций для достижения конкурентного преимущества. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянутий процес проектування сервісних організацій, операційна класифікація послуг, спрямованість і переваги сервісних стратегій, а також інтеграція маркетингових і операційних функцій для досягнення конкурентної переваги. uk_UA
dc.description.abstract The process of planning of service organizations, operating classification of services, orientation and advantages of service strategies, and also integration of marketing and operating functions, for achievement of competitive edge is considered in the article. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особенности проектирования в сфере обслуживания uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис