Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Полікарпова, Ю.О.
dc.date.accessioned 2012-07-20T21:08:55Z
dc.date.available 2012-07-20T21:08:55Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови / Ю.О. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 113-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36419
dc.description.abstract Статтю присвячено розробці нового підходу до використання телевізійної реклами на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах економічного спрямування, який полягає в застосуванні семіотичного методу. Основну увагу приділено аналізу семіотичних кодів, конвенцій, візуальних знаків, що використовуються у відеорекламі. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена разработке нового подхода к использованию телевизионной рекламы на занятиях по английському языку в высших учебных заведениях экономического направления, который заключается в применении семиотического метода. Основное внимание уделено анализу семиотических кодов, конвенций, визуальных знаков, которые используется в видеорекламе. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the development of the new approach to TV- commercial usage at the English lessons at high educational establishments of economic direction, that lies in the application of the semiotic method. The main attention is paid to the analysisof the semiotic code, conventions, visual signs used in the videoadvertising. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис