Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Педагогическая эвристика в структуре личностно ориентированного образования

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Велишаева, А.Э.
dc.date.accessioned 2012-07-18T09:44:39Z
dc.date.available 2012-07-18T09:44:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Педагогическая эвристика в структуре личностно ориентированного образования / А.Э. Велишаева // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 96. — С. 161-163. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36373
dc.description.abstract Цель статьи: провести анализ различных трактовок педагогической эвристики, определить ее задачи, основные структурные элементы и уровни в системе личностно ориентированного образования. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted to the pedagogical heurist in the personal oriented education that is the analyses of different approaches to the interpretation of pedagogical heurist is done, the tasks, methods and the main structural elements are determined. The peculiarities of theoretical, methodological, individual-practical levels of pedagogical heurist are examined. The functions of personality are determined on every level, principles of government with heuristic activity are revealed. Important conclusions are done. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Педагогическая эвристика в структуре личностно ориентированного образования uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис