Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пенькова, И.В.
dc.date.accessioned 2012-07-18T08:32:27Z
dc.date.available 2012-07-18T08:32:27Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Особенности информации как товара / И.В. Пенькова // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 57, Т. 2. — С. 48-52. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36336
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные особенности информации как товара с учетом сфер ее применения, разнообразности потребителей и их взаимоотношений. Автор предлагает исследование характеристик информации, опираясь на ее особенности с точки зрения восстребованности информации как экономического ресурса. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються основні особливості інформації як товару з урахуванням сфер її застосування, різноманітності споживачів та їхніх взаємовідносин. Автор пропонує дослідження характеристик інформації, беручи до уваги необхідність та поширення інформації як економічного ресурсу. uk_UA
dc.description.abstract The basic features of information as commodity taking into account the spheres of its application, variety of users and their relations are examined in the article. An author offers research of descriptions of information, leaning on its feature from point of necessity of information as economic resource. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особенности информации как товара uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис