Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Компанцева, Л.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-17T20:46:09Z |
|
dc.date.available |
2012-07-17T20:46:09Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Когнитивно-прагматические принципы создания личности-бренда в Интернете (на примере авторского сайта Артемия Лебедева) / Л.Ф. Компанцева // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 56, Т. 2. — С. 92-96. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36288 |
|
dc.description.abstract |
В статье анализируется Интернет-поведение Артемия Лебедева, его когнитивные и прагматические установки; на примере виртуальной личности известного веб-дизайнера описываются речевые, когнитивные, прагматические условия создания успешной виртуальной личности. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізується Інтернет-поведінка Артемія Лєбєдєва, його когнітивні та прагматичні установки; на прикладі віртуальної особистості відомого веб-дізайнера описуються мовленнєві, когнітивні, прагматичні умови створення успішної віртуальної особистості. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Artemy Lebedev's behaviour his cognitive and pragmatic settings are analyzed in the article; cognitive, pragmatic conditions of making successful virtual personality are described on the base of the well-known web-designer's speech. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Точка зрения |
uk_UA |
dc.title |
Когнитивно-прагматические принципы создания личности-бренда в Интернете (на примере авторского сайта Артемия Лебедева) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті