Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сущность и основные характеристики электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного и интернет-маркетинга

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мартовой, А.В.
dc.date.accessioned 2012-07-17T19:03:31Z
dc.date.available 2012-07-17T19:03:31Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Сущность и основные характеристики электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного и интернет-маркетинга / А.В. Мартовой // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 56, Т. 1. — С. 146-152. — Бібліогр.: 18 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36241
dc.description.abstract В статье систематизированы, проанализированы, обобщены и уточнены определения электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного маркетинга и интернет-маркетинга. uk_UA
dc.description.abstract В статті систематизовані, проаналізовані, узагальнені й уточнені визначення електронного бізнесу, електронної комерції, електронного та інтернет-маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract Definitions of electronic business, electronic commerce, electronic and internet marketing were classified, analyzed, generalised and developed in the article. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Сущность и основные характеристики электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного и интернет-маркетинга uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис