Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Горбань, Г.П. |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-11T12:06:07Z |
|
dc.date.available |
2012-07-11T12:06:07Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості формування попиту на туристичний продукт / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 17-19. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36145 |
|
dc.description.abstract |
В статье "Особенности формирования спроса на туристический продукт" рассматривается экономико-психологическая модель формирования спроса на туристический продукт. Автором на базе теории поведения потребителя разработана модель спроса на туристический продукт. Проанализирована эластичность данного вида спроса по цене у различных социальных групп. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті "Особливості формування попиту на туристичний продукт" розглядається економіко-психологічна модель формування попиту на туристичний продукт. Автором на базі теорії поведінки споживача розроблена модель попиту на туристичний продукт. Проаналізована еластичність даного виду попиту по ціні у різних соціальних груп. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The economic-psychological model of demand forming on a tourist product is considered in the article "Features of demand forming on a tourist product". On the base of theory of users behavior the model of demand on a tourist product is developed by the author. Elasticity of this type of demand at price at different social groups is analyzed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.title |
Особливості формування попиту на туристичний продукт |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті