Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Анализ менеджмента и маркетинга на турпредприятиях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Швец, И.Ю.
dc.date.accessioned 2012-07-05T22:03:49Z
dc.date.available 2012-07-05T22:03:49Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Анализ менеджмента и маркетинга на турпредприятиях / И.Ю. Швец // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 64. — С. 95-97. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35937
dc.description.abstract Целью данной статьи является анализ менеджмента и маркетинга на турпредприятиях. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Анализ менеджмента и маркетинга на турпредприятиях uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис