Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Мониторинг рекламы в Севастополе: возможности и трудности

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Огородникова, Е.М.
dc.date.accessioned 2012-07-02T15:58:43Z
dc.date.available 2012-07-02T15:58:43Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Мониторинг рекламы в Севастополе: возможности и трудности / Е.М. Огородникова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 54. — С. 285-289. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35741
dc.description.abstract Статья отражает основные и наиболее важные процессы, происходящие в информационно-коммуникативной системе города. uk_UA
dc.description.abstract У статті відображено основні та найбільш важливі процеси, що відбуваються в інформаційно-комунікативній системі міста. uk_UA
dc.description.abstract The article dedicated to the main process in the communication system of the city. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Информационное пространство Украины uk_UA
dc.title Мониторинг рекламы в Севастополе: возможности и трудности uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис